Nov 17, 2011

Pelamin Impian

Hai bloggers... entry kali ni rase nak citer pasal pelamin la...klo search kat encik google mesti macam2 jenis pelamin yang bleh kiter tengok...

Ade la jugak yang berkenan di hati...tp pada aku, aku suka yang simple jer...juz nice..dr kakak aku yang sulung lagi kami klo wat kenduri mmg xde acara sanding2...klo ader pon, juz mcm mini pelamin.utk ambik gambar..xde kerusi ape...

So, aku sebagai anak yang bongsu pun seperti dah terbiasa mengikut tradisi, myb xkan ader pelamin yang gah..huhu

Tapi bkn langsung xbleh..at least ade la pelamin mini yg mcm or slalu wat utk nikah tu... kat sini ader beberapa contoh pelamin yang aku suka..

 suker tgok pelamin ni...juz nice.simple jer. tp bukan ke ni untuk betunang @ nikah jer ker??


 Purple ni pon cantik..klo yang ni agak sesuai jugak kan..tempat duduk tu bleh muat 2 orang


 Actually ni pelamin mini x-boss aku mase nikah dulu...pelamin die nampak best sebab simple.xserabut n xbanyak eccesories

pelamin ni pon ok gak...nampak kemas.xperlu stage untuk hantaran pon ok

No comments:

Post a Comment