Jan 13, 2012

~ Hantaran Oh Hantaran ~ part 2

Kembali bersambung..hehe
Klo aritu aku citer pasal hantaran side aku, kali ni nak citer hantaran side Kanda plak..

Mula2 Kanda cakap hantaran dari sebelah Kanda warna Hijau, so aku pon pikir..ok la, sebelah aku kaler gold ( walaupon plan asal aku nak wat warne pink..disebabkan combination kaler pink+gold, tp gold yang menyerlah, jadi la tema kaler gold)

Bila kanda cakap side kanda wat  kaler hijau, kire ok la jugak..xde la nampak macam samer tema jer..

Aleh2 bila hari kejadian, lain plak yang tiba..gold+maroon...macam lebih kurang jer..Alamak!! camner bleh jadi gitu?? 

Nak kene kanda ni..ni la akibat miss comunication..silap aku jugak, percaya sangat pandangan orang lelaki..
rupenye die main sebut jer.xtau pon maknyer wat kaler aper...Boleh?? Haishh!!!!

Xkisah la..dah lepas pon majlisnye.. ;o( huhu 
Tapi nampak macam xbanyak bezanya..lebih kurang plak..sebab kaler dah seangkatan

Ni la hantaran dari pihak Kanda..

 
 Cincin + Duit Hantaran

Kuih Bangkit Tradisional
(anak2 sedara aku sangat menggemarinya..abih diorang tapau dulu)

 Jelly + Wafer

 Kek

Buah ni dah sempat tergolek sebelum sempat berlakon..
(Alahai anak2 Sedara ku..nak marah pon, xsampai ati..Sabar je la..)

Bahulu yang garang bermata merah...tapi sedap!! ;o)

Biskut

Kuih Putu Kacang (nenek aku sangat menggemarinye)

P/s : Emak kanda cakap gubahan pihak kanda xcantik mane klo nak bandingkan dengan pihak aku...tapi walau macammana pon, aku tetap sukakan hantaran berikut..Sebab, ia adalah hasil tangan bakal mak mertuaku jugak...

Nota Kaki : setiap orang ada cara & seni tersendiri ;o) 

No comments:

Post a Comment