Jan 13, 2012

~ Hantaran Oh Hantaran ~

Seronok klo tengok hantaran yang cantik2 kan??

Sebenarnyer hajat asal menjenguk internet nak cari idea design baju nikah..alih2 tersangkut ke hantaran plak (haissh Linda ni..klo dah surfing mesti melalut  merata...hajat asal selalu ke laut..huhu)

Cantiknyer design2 gubahan sekarang ni...tp ok gak la kan..walaupon hajat asal kelaut, tp at least masih lagi dalam landasan mencari idea untuk majlis perkahwinan ku nanti..hehe

Kali ni nak citer skit pasal hantaran masa bertunang aku dulu..(walaupon dah berkurun) sebab aku xletak lagi entry pasal btunang aku dulu..hehe

Boleh katerkan yang 80% gubahan hantaran ni adalah hasil usahaku sendri..20% lagi, dari kakak2 ku yang tercinta..

Jom tengok...
FYI hantaran maser bertunang aku ni hanya tukar makanan jer...barang2 maser time kawin nanti baru bawak..

kotak2 ni semua aku dah prepare siap2 mase kat umah sewa..nampak kotak besar tu? semua tu aku hangkut   dari kl bawak balik ke kampung...motifnyer xmau nanti majlis jadi kelam kabut semua nak buat mase tu jugak..

Kak Lang sedang pikir macam mana nak susun buah2 dalam bakul..

Bekas2 dah tersedia tunggu untuk di masukkan isi sahaja..

Bunga hiasan untuk hantaran...tinggal nak cantum2 jer

Aper yang penting?? Kerje samer..hehe..nenek aku adalah penasihat terbaik dalam hal2 macam ni..
(cuber korang tengok jam kul baper? Hampir pukul 2 pagi...oh tidakk!!)

Kak na & Abg Asri (BIL) ditugaskan untuk buat sirih junjung..
Hebatkan tenaga kerja aku..semua boleh diharap ;o)

Setelah bertungkus lumus menyiapkan hantaran ni...Dan hasilnya adalah

....

...

Tarra...
 

Ok jom review 1 per satu..
 Buah-buahan

Potpuri mengiringi Cincin untuk Kanda

Jeli.. aku juz masukkan semua dalam bekas ni..sebab aku nampak bekas ni macam cute jerr..

Biskut

Cup cake

Kek..

Biskut lagi

Coklat

Sirih Junjung

p/s : terima kasih pada kakak2 & abang2 ku kerana banyak membantu menzahirkan hajatku.. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nota Kaki : Buat sendiri memang berbaloi..tambah klo hasilnyer menjadi..memang puas hati ;o)

No comments:

Post a Comment