Dec 8, 2011

Al Kisah Gym

  
Tengok betul2 yer...bukan jin...tp gym..hehe

Dah lama aku teringin nak join work out kat gym...tengok body org2 workout ni kan best..tought jer..body kemas, badan tegap...yang pompan tu cutting cantik jer...kire klo nak dress up pakai baju aper pon cantik..xkisah sgt la bab dapat pakai baju cantik..tu bonus jer..tp yang paling penting, badan sihat..dapat kua peluh. Mungkin bagi setengah pompan geli bila badan berpeluh...tp bagi aku, xsalah klo sekali skala kiter mengeluarkan peluh kan?? at least badan kiter sihat...dapat mengeluarkan toksin & bahan yg badan xperlukan... 

Tapi tu semua impian jer....akan aku usahakan mencari gym yang bersesuaian..
Chaiyok2!!!!

bestnye klo dapat badan camni..huhu


kanda xteringin ke badan ader ketul2 macam ni???

Nota Kaki : Jeles tengok org yg semulajadi cantik tanpa perlu buat aper2...dalam kater lain,   natural beauty...tp walau mcamner pon aku, aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada...sekurang2nya aku dilahirkan sempurna...Alhamdulillah.. 

No comments:

Post a Comment