Dec 8, 2011

~ Hampeh ~

Ada 1 malam aku chat ngan kanda ku terchenta...sembang punya sembang, die ader la bukak citer pasal berat badan ...nak komplen aku la tu

Kanda citer yang die sekarang ni sedang berusaha untuk turunkan berat badan..apa yang die buat, sekarang ni die dengan kawan2 wat 1 aktiviti baru...iaitu main badminton..

Kanda cakap sejak main badminton ni dah terasa la stamina dah ok balik.Berbanding dulu, main sekejap dah mengah..sekarang ni main 2 set straight...huhu..sajer nak menjeleskan aku

Aku cakap jeles sangat sebab xdapat nak wat macam tu...almaklum la, aku baru jer pindah sini.xde kawan pon.camner nak ajak main badminton..

Kanda pon aper lagi...mula la nak start ceramah free kat aku...aku kene rajin senam la, usaha kene lebih, jgn asyik bagi alasan...sampai die cakap, die pon nak jugak tengok isteri die cantik nanti...Buruk sangat ker aku ni?? mula la aku nak terasa ati ;(

dan yang paling aku xtahan bile dier foward 1 gambar ni....

.....




....



.....




kanda tulis... "xkan nak tunggu sampai jadi camni dulu baru nak bertindak???"

Huarghhhh !!! rase nak menitik ayor mater..tap2 biler die foward pic ni...huhu





Nota Kaki : Hampeh punyer kanda ...huhu

No comments:

Post a Comment