Dec 7, 2011

Mood : M.A.L.A.S



Adoiii....awal2 pagi lagi dah terasa malas sgt nak g keje.nak berganjak dr katil pon rase berat jer...

Sebabnyer xcukup tido malam smalam...ingatkan tdo awal, bleh la rehat lamer skit. aleh2 baper kali terjaga dr tido membuatkan tido aku jadi xberkualiti..

Atas katil td dah ader ura2 nak ambik MC arini...hehe (en setan dah kuar tanduk menghasut aku)....tp tah macam maner ader satu aura semangat dalam diri ni trus membangunkan aku, dan trus ker blik air.mandi... ( rase macam pelik jer bila otak bg signal lain, badan bertindak lain...ish2..ader masalah ker aku ni??)

walaupon berat nak gerak ker ofis, tp hasilnyer....aku sampai jugak ke ofis. punch card 8.29am..yeayyy!!! Punch card aku xmerah..nasib baik..

Nota kaki : klo dah ader perasaan malas, jangan dilayankan sgt..makin layan, makin menjadi la malasnya ;o)

No comments:

Post a Comment