Dec 8, 2011

Citer Drama Korea

Sejak aku blaja lagi aku memang suker sangat tengok citer korea ni...xtau la sebab aper...tp aku suker sangat..sampai dah addicted..huhu

Mungkin bahasa diorang kut?? klo dengar lengguk bahasa tu macam manja jerrr

Permandangan diorang pon cantik2...pandai diorang cari location..klo salji tu, putih...luasss..klo musim luruh plak, dengan daun2 gugur..aduhhhh cantik betul. romantik jerrr mula la nak berjiwang karat  
Bila la dapat merasa g saner...kut2 cuma impian jer la..huhu

ni permandangan laluan pokok2 kat pulau nami.
bestnyer klo dpt jalan kat bawah pokok2 ni bersama kanda kan...hehe.gatall

lagi kat pulau nami..

scene dalam winter sonata..kat pulau nami jugak.

Lagi 1 kan, korang perasan x klo citer korea ni, pelakon2 die semua hensem2 & cantik2...klo pompan tu, cantik & comel.. nampak semua lebih kurang jerr...kurus dan langsing...klo yang laki plak, hemsem2..kemas jer dengan kot..

diorang ni hensem2 n cute kan??


ohh tidakkkk im very addicted!!! 

Penah kanda aku cakap..orang yang layan citer korea ni berangan jer banyak..jiwang...

Biar la, sekurang2nyer biler tengok citer korea ni...ati aku berbunga2, lupa sekejap semua masalah (alamak, betul la aper yg kanda cakap..hehe)    

No comments:

Post a Comment