Dec 15, 2011

KFC - FREE Double Zinger Burger Combo Online Voucher - cancelled



Petang semalam lepas lunch, aku terpandang status member aku kat fb..
WAHHH!! beli cheesy wedges jer dapat double zinger burger set FREE..dengan syarat bawak online coupon voucher..(menarik ni)

Nak balik, member ofis bg coupon yang die dah print..memang pantas kawan aku sorang ni bab2 makan free..hehe

Aku pon aper lagi, dengan hati berbunga bgtau member2 ofis yang lain, kononnye nak print byk2 esok bagi sorang 1..

Balik rumah, siap bgtau kakak ipar aku..die cakap, best tu..esok bleh la dinner makan KFC..
Aku yang masih lagi dalam mood excited pon mencari la page member yang makan kfc td sebab nak tunjukkan coupon tu..

Skali, kat wall die tulis, KFC dah tarik balik offer tu kononnyer OUT OF STOCK..logik ker??? 
Kat website KFC Malaysia pon dah xde kupon tu...tah pape la KFC ni..

 
Ni la rupa kupon tu...siap tulis valid sampai 15 Januari 2012 plak tu..


Dan beberapa jam kemudian

...

...

...

Notis ini telah dikeluarkan oleh KFC..


Dear KFC Fans,
Due to the overwhelming response on the FREE Double Zinger Burger Combo online voucher, we would like to inform that the allocated stocks for this online promotion is FINISHED! We REGRET for any inconvenience caused and we THANK YOU for all your support. Please look out for more amazing deals from us very soon!:)


KFC nak tiru macam Mc D..bagi coupon voucher 
(die ingat bg online org x alert kut? tp diorg lupa rasenyer skrg ni bukan lagi zaman batu..semua info dihujung jari..donlod2 ni budak tadika pon pandai)

Bagi aku, Mc D did very gud job..xde pon masalah out of stock..dah la fotostat biasa pon bleh..Event aritu aku terlewat last day promotion malam kul 11 lebih aku order, still diorang bleh bagi ikut promotion..
aku siap tanyer kat kaunter lg, kupon tu still valid ker x??..Cashiers Mc D ckp, slagi blum kul 12, kupon tu still valid.. 
2 thumbs up for Mc D!! (bukan la nak promote, tp management yang bagus memang patut dipuji)

...

Macam biasa...orang2 yang rasa tertipu, korang bleh tgok macam2 gambar kat page KFC..antaranya..






Nota Kaki : Nampaknyer ramai gak yang KECEWA bila dah angan2 nak makan free tapi xdapat

No comments:

Post a Comment